Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie – Tereza KREJČOVÁ
Tereza KREJČOVÁ
Bakalářská práce
Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie
Approaches to pupils in need of support at primary school during the COVID-19 pandemic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přístupy k žákům s potřebou podpory na prvním stupni základní školy v době distanční výuky od března 2020 do března 2021. Teoretická část se zaměřuje na téma socializace, dále popisuje jednotlivé přístupy ke vzdělání, překážky sociálního začleňování, možnosti podpory, inkluzi v zahraničí, distanční vzdělávání a příslušnou legislativu. V praktické části je představen základní …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with approaches to pupils in need of support at the first level of primary school during distance learning from March 2020 to March 2021. The theoretical part focuses on the topic of socialization, further describes individual approaches to education, obstacles to social inclusion, support options, inclusion in abroad, distance education and relevant legislation. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČOVÁ, Tereza. \textit{Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bc8zmb/.
Jak správně citovat práci
KREJČOVÁ, Tereza. Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Klára Trčková -
Podpůrná opatření u žáka s Aspergerovým syndromem
Lenka BENEŠOVÁ -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová -
Sekundární socializace dětí z domácího vzdělávání
Nikola Danišová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
9. 7. 2022