Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku – Vendula HOMOLOVÁ
Vendula HOMOLOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku
Development of rhythmic skills of a preschool child
Anotace:
Tématem bakalářské práce je rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku. Tato práce je členěna do dvou částí. Teoretická část nejprve zkoumá téma hudebních vloh, schopností a dovedností, včetně klasifikace. Dále se práce věnuje rytmu a jeho náležitostem. Důležitou roli v kontextu rozvoje rytmických dovedností hraje charakteristika dítěte předškolního věku ve vybraných aspektech, jako je psychický …víceAbstract:
The bachelor thesis is about the development of rhythmic skills of a preschool child. This work is divided in two parts. The theoretical part first explores the topic of musical aptitudes, abilities and skills including classification. Furthermore, the thesis works with rhythm and its components. The characterization of preschool-aged children in selected aspects, such as psychological, physical, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Mazurek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLOVÁ, Vendula. Rozvoj rytmických dovedností dítěte předškolního věku. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
Radka KUBÁTOVÁ -
Vliv sborového zpěvu na hudební dovednosti a prožitky žáků ZŠ
Alžběta Vacková -
Hudební dovednosti učitelek a Mateřská škola Dobrá
Terezie KAHÁNKOVÁ -
Předmatematické dovednosti ve spojení s pohybovými a hudebními aktivitami v mateřské škole
Jana Sobotková -
Vokální dovednosti žáků na Základní umělecké škole ve Kdyni.
Valentina BLAHNÍKOVÁ -
Využití hudebních dovedností žáků základních uměleckých škol v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza ZEMÁNKOVÁ