Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby – Vladimír Šmíro
Vladimír Šmíro
Diplomová práce
Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMÍRO, Vladimír. \textit{Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bcuhe6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Magisterský studijní program:
Magisterské programy (Ing.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva