Anna PŘENOSILOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing
Event marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Cílem práce je provedení změn v organizaci a fungování kulturní události. Teoretická část obsahuje na základě odborné literatury vysvětlení pojmu marketing a event marketing. Následně se práce zaměřuje na fáze pořádání eventu a dále vysvětluje pojem marketing kultury. Praktická část je věnována Anenské pouti v Horšovském Týně. Zaměřuje se na SWOT analýzu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with event marketing. The aim of the work is to make changes in the organization and functioning of cultural events. The theoretical part contains, on the basis of professional literature, explaining the concept of marketing and event marketing. Subsequently, the work focuses on the phases of organizing the events and further explaining the concept of culture marketing. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘENOSILOVÁ, Anna. Event marketing. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Aneta Uldrichová -
Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti
Tereza Zmetáková -
Analýza event marketingu v rámci poprodejních služeb
Martina Mandová -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event jako součást marketingové komunikace v automotive
Maksim Poliakov