Anna PŘENOSILOVÁ

Bakalářská práce

Event marketing

Event marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Cílem práce je provedení změn v organizaci a fungování kulturní události. Teoretická část obsahuje na základě odborné literatury vysvětlení pojmu marketing a event marketing. Následně se práce zaměřuje na fáze pořádání eventu a dále vysvětluje pojem marketing kultury. Praktická část je věnována Anenské pouti v Horšovském Týně. Zaměřuje se na SWOT analýzu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing. The aim of the work is to make changes in the organization and functioning of cultural events. The theoretical part contains, on the basis of professional literature, explaining the concept of marketing and event marketing. Subsequently, the work focuses on the phases of organizing the events and further explaining the concept of culture marketing. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PŘENOSILOVÁ, Anna. Event marketing. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností