Event jako součást marketingové komunikace v automotive – Bc. Maksim Poliakov
Bc. Maksim Poliakov
Diplomová práce
Event jako součást marketingové komunikace v automotive
Event as part of marketing communication in automotive
Anotace:
Diplomová práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat dopad marketingových eventů v automobilovém průmyslu a na základě zjištěných dat navrhnout manuál pro organizaci eventů se zaměřením na automotive. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing …víceAbstract:
The thesis deals with event marketing and its specifics in the automotive industry. The aim of the thesis is to analyze the impact of marketing events in the automotive industry and to propose a manual for organizing events with a focus on automotive based on the data collected. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part focuses on composition of communication mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLIAKOV, Maksim. \textit{Event jako součást marketingové komunikace v~automotive} [online]. Mladá Boleslav, 2019 [cit. 2021-04-16]. Dostupné z: https://theses.cz/id/w3kisw/. Diplomová práce. ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s. Vedoucí práce Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Marketingový plán event agentury
Valentina Egorova -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková -
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Sylva Mesteková
Název
Vložil
Vloženo
Práva