Adéla BARTONCOVÁ

Bachelor's thesis

Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení

The self-concept of children with specific learning disabilities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení. V teoretické části je uvedena charakteristika specifických poruch učení, zahrnující jejich etiologii, diagnostiku a symptomatologii jednotlivých poruch učení. Následuje kapitola zabývající se sebepojetím a jeho vymezení, obsahu, aspektům a jeho vývoji v období školního věku a rané adolescence. Poslední kapitola teoretické …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the self-concept of children with specific learning disabilities. In theoretical part is shown characteristic of specific learning disabilities including their etiology, diagnostics and symptomatology of particular learning disabilities. The following chapter is devoted to self-concept and its definition, content, aspects and its development during school age and early …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Marek Malůš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARTONCOVÁ, Adéla. Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta