Dávid Ilavský

Bachelor's thesis

Analýza, návrh a implementácia CRM riešenia v podniku pre vybraný podnik

Analýza, návrh a implementace CRM řešení v podniku pro vybraný podnik
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast informačních systémů, které se používají na podporu řízení vztahů se zákazníky v podnicích. Hlavním cílem práce je poskytnout ukázku řešení implementace CRM systému pro reálného zákazníka z bankovního sektoru. V úvodu práce jsou vymezeny základní funkční oblasti každé CRM aplikace. Každá tato oblast je blíže popsána z pohledu jejího hlavního využití a úkolů, které …more
Abstract:
Bachelor thesis focuses on the area of information systems, which are used to support customer relationship management in companies. The main objective of this work is to provide a sample of solution for CRM system implementation for real customer from the banking sector. The first part defines basic functional areas of any CRM application. Each of these areas is described in more detail in terms of …more
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na oblasť informačných systémov, ktoré sa používajú na podporu riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch. Hlavným cieľom práce je poskytnúť ukážku riešenia implementácie CRM systému pre reálneho zákazníka z bankového sektoru. V úvode práce sú vymedzené základné funkčné oblasti každej CRM aplikácie. Každá táto oblasť je bližšie popísaná z pohľadu jej hlavného využitia a …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 10. 2016
  • Supervisor: Jan Pour
  • Reader: Zuzana Šedivá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52813