Zhodnocení marketingových aktivit lyžařských areálů na Šumavě – Bc. Jana PAŠKOVÁ
Bc. Jana PAŠKOVÁ
Diplomová práce
Zhodnocení marketingových aktivit lyžařských areálů na Šumavě
The Evaluation of Marketing Activities of Ski Resorts in the Šumava Mountains
Anotace:
Předmětem předložené diplomové práce je zhodnocení marketingových aktivit dvou lyžařských areálů v turistické oblasti Železnorudska. Po vymezení teoretických východisek z oblasti sportu, cestovního ruchu, služeb a specifik jejich marketingu je práce zaměřena na stručnou analýzu situace na trhu lyžařských areálů v České republice včetně přiblížení tržní situace lyžařských areálů v Železné Rudě a okolí …víceAbstract:
The subject of the master´s thesis is the evaluation of marketing activities of two ski resorts in the tourist area of Železnorudsko. After defining the theoretical basis including sports, tourism, services and related terms of marketing, a brief analysis of the market situation of ski resorts in the Czech Republic and ski resorts in Železná Ruda follows. In addition, analyses of marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAŠKOVÁ, Jana. Zhodnocení marketingových aktivit lyžařských areálů na Šumavě. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zimního střediska Rokytnice nad Jizerou se zaměřením na Ski-areál Udatný
Leona Janoušková -
Marketingový mix v cestovním ruchu s důrazem na lyžování jako fenomén 21. století
Ivana ONDROVÁ -
Inovácia marketingového mixu lyžiarskeho strediska Jasná
Vanesa Karasková -
Návrh marketingového mixu lyžařského střediska
Vendula Kovářová -
Analýza marketingového mixu horských středisek
Kateřina Adamíková -
Aplikace marketingového mixu na lyžařskou školu
Petra Schmidtmeyerová