Bc. Pavlína Nováková

Bakalářská práce

Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží

Positions czech consumer to mark and his perception of brand goods
Anotace:
Práce je věnována popisu situace na českém trhu se zaměřením na značkové zboží a značku jako důležitý faktor, který určuje sílu a hodnotu odvětví. Práce v teoretické části popisuje, jak jsou spotřebitelé při rozhodování o koupi výrobku či služby určité značky ovlivňováni prostředím ve kterém žijí, množstvím peněžních prostředků, referencemi svých přátel, pracovních kolegů apod., v neposlední řadě, …více
Abstract:
This dissertation is designed to describe the behaviour of the mark goods market in Czech Repulic, I explore mark aspects of this field and show how powerful and valuable this market has become. I describe how customers are effected by the environment they live in, the cost, references of friends and work colleagues when choosing a product or a service of a particular mark. I also demonstrate how advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní