Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží – Bc. Pavlína Nováková
Bc. Pavlína Nováková
Bakalářská práce
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
Positions czech consumer to mark and his perception of brand goods
Anotace:
Práce je věnována popisu situace na českém trhu se zaměřením na značkové zboží a značku jako důležitý faktor, který určuje sílu a hodnotu odvětví. Práce v teoretické části popisuje, jak jsou spotřebitelé při rozhodování o koupi výrobku či služby určité značky ovlivňováni prostředím ve kterém žijí, množstvím peněžních prostředků, referencemi svých přátel, pracovních kolegů apod., v neposlední řadě, …víceAbstract:
This dissertation is designed to describe the behaviour of the mark goods market in Czech Repulic, I explore mark aspects of this field and show how powerful and valuable this market has become. I describe how customers are effected by the environment they live in, the cost, references of friends and work colleagues when choosing a product or a service of a particular mark. I also demonstrate how advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tc61u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Jitka Beránková -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
Veronika Kratochvílová -
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
Michaela Cafourková -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Markéta Grammetbauerová -
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Kristýna Stroková