Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ – Bohuslava KRŇOULOVÁ
Bohuslava KRŇOULOVÁ
Bachelor's thesis
Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ
Abstract:
Bakalářská práce Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ, se zaměřuje na rozvoj hmatu a přibližuje pomůcky, vhodné k jeho procvičování. Vymezuje také pojem jemné motoriky. Popisuje vývoj dítěte od prenatálního období do předškolního věku. Praktická část představuje seznam pomůcek a aktivit a postupů, které lze k procvičování hmatu a jemné motoriky využít. Součástí praktické části …moreAbstract:
Bachelor thesis Specific aids for the development of tactile perception of children in kindergarten, focused on the development of tactile and approximate aids, suitable for its practice. It also defines the concept of fine motor skills. Describes the development of the child from the prenatal period to preschool age. The practical part presents a list of aids and activities and procedures that can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRŇOULOVÁ, Bohuslava. Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vnímání prostoru dětmi lesní mateřské školy
Klára Polívková -
Význam a přínos kontaktu kůže na kůži v péči o těžce a extrémně nedonošené novorozence
Tereza NEJDROVÁ -
Edukace v péči o děti s atopickým ekzémem
Markéta PAVELKOVÁ -
Péče o děti s vrozenou vývojovou vadou gastrointestinálního traktu
Milada HALEŠOVÁ