Josef Vacovský

Master's thesis

Strategický brand management z pohledu mediální agentury.

Strategic brand management for Media agency point of view
Abstract:
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.
Abstract:
Main point of this work is to describe known aproaches to strategic brand management and to implement this aproaches on the real data from automotive industry. This whole topic is analyzed from media agency point of view.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Vítek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13448