Strategický brand management z pohledu mediální agentury. – Josef Vacovský
Josef Vacovský
Master's thesis
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Strategic brand management for Media agency point of view
Abstract:
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.Abstract:
Main point of this work is to describe known aproaches to strategic brand management and to implement this aproaches on the real data from automotive industry. This whole topic is analyzed from media agency point of view.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13448
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Vítek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha