Bc. Klára Chaloupková

Bachelor's thesis

Komunikační strategie firmy Apple z hlediska Evil Media studies

Apple company communication strategy from Evil Media studies point of view
Anotácia:
Diplomová práce bude věnována rozboru komunikační strategie firmy Apple Inc. Zvláštní pozornost bude věnována rozboru rétorických figur (stratagemat) uplatňovaných v rámci eventů pořádaných firmou při představování novinek na trhu. Marketing firmy Apple bude studován s využitím metody Evil media studies (Fuller, Goffey).
Abstract:
The diploma thesis will analyze the communication strategies of Apple Inc. Special attention will be paid to the analysis of the rhetorical figures (stratagemas) used during the events organized by the company to introduce the new products on the market. The company’s marketing will be studied using the Evil media studies method.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedúci: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media