Bc. Klára Chaloupková

Bakalářská práce

Komunikační strategie firmy Apple z hlediska Evil Media studies

Apple company communication strategy from Evil Media studies point of view
Anotace:
Diplomová práce bude věnována rozboru komunikační strategie firmy Apple Inc. Zvláštní pozornost bude věnována rozboru rétorických figur (stratagemat) uplatňovaných v rámci eventů pořádaných firmou při představování novinek na trhu. Marketing firmy Apple bude studován s využitím metody Evil media studies (Fuller, Goffey).
Abstract:
The diploma thesis will analyze the communication strategies of Apple Inc. Special attention will be paid to the analysis of the rhetorical figures (stratagemas) used during the events organized by the company to introduce the new products on the market. The company’s marketing will be studied using the Evil media studies method.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavlína Míčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií