Komunikační strategie firmy Apple z hlediska Evil Media studies – Bc. Klára Chaloupková
Bc. Klára Chaloupková
Bakalářská práce
Komunikační strategie firmy Apple z hlediska Evil Media studies
Apple company communication strategy from Evil Media studies point of view
Anotace:
Diplomová práce bude věnována rozboru komunikační strategie firmy Apple Inc. Zvláštní pozornost bude věnována rozboru rétorických figur (stratagemat) uplatňovaných v rámci eventů pořádaných firmou při představování novinek na trhu. Marketing firmy Apple bude studován s využitím metody Evil media studies (Fuller, Goffey).Abstract:
The diploma thesis will analyze the communication strategies of Apple Inc. Special attention will be paid to the analysis of the rhetorical figures (stratagemas) used during the events organized by the company to introduce the new products on the market. The company’s marketing will be studied using the Evil media studies method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnyex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vzdálená správa zařízení Apple ve školství
Denis Prokůpek -
Strategická analýza akciové společnosti Apple
Milan Rada -
Technická analýza vybraného akciového titulu; případová studie: Apple Inc.
Lukáš Braťka -
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Milan Fast -
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
Barbora Růžičková -
Booker T. Washington and W.E.B Du Bois The Apple of Discord
Martin Slezák -
Trojrozměrná vizualizace architektonických modelů na platformě Apple iOS
Martin Škrovina