Bc. Barbora Mikolášová

Master's thesis

Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

Communication Campaign for CSR Activities of Music Festivals
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem …more
Abstract:
The Master's thesis deals with the creation of a communication campaign for the Čistý Festival project as one of the possible CSR activities of Czech music festivals. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the cultural and social marketing, corporate social responsibility and communication campaign. Furthermore, this chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mikolášová, Barbora. Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe