Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů – Bc. Barbora Mikolášová
Bc. Barbora Mikolášová
Master's thesis
Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů
Communication Campaign for CSR Activities of Music Festivals
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem …moreAbstract:
The Master's thesis deals with the creation of a communication campaign for the Čistý Festival project as one of the possible CSR activities of Czech music festivals. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the cultural and social marketing, corporate social responsibility and communication campaign. Furthermore, this chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOLÁŠOVÁ, Barbora. \textit{Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/bdlnh8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikolášová, Barbora. Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy
Jitka Mikulenčáková -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Markéta Pechancová -
Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace
Kateřina Böhmová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová