Bc. Kateřina Böhmová

Diplomová práce

Projektová studie komunikační kampaně obchodu s květinami s implementací integrované marketingové komunikace

Project study of communication campaign of flower shop with the implementation of integrated marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu komunikační kampaně při vstupu nové firmy na český trh. Konkrétně se jedná o vstup nového květinářství Fleur na maloobchodní trh s květinami v Karlových Varech. V teoretické části je řešen marketingový mix s detailnějším zaměřením na část propagace, v níž jsou podrobně popsány nástroje komunikačního mixu, to vše v kontextu s květinářským oborem. Pozornost …více
Abstract:
Diploma thesis deals with the outline of communication campaign for the new company entering the Czech market. Specifically, the entry of a new florist called Fleur to the flower retail market in Karlovy Vary. The marketing mix is discussed in the theoretical section with a focus on the promotion part, in which tools of communication mix are described in detail, all that in the context of florist industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní