Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb – Lucie FRYŠTACKÁ
Lucie FRYŠTACKÁ
Bakalářská práce
Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb
Customer typology in segment of feeds and pet supplies
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem nákupního chování a typologií zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zákazníci tohoto segmentu jsou lidé, kteří cho-vají zvíře a nakupují pro něj krmiva a ostatní potřeby. V teoretické části provedu rešerši odborné literatury, která se zabývá nákupním chováním, psychologií spotřebitele a segmen-tací spotřebitelského trhu. V praktické části provedu …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on the topic of consumer behavior and on the typology of customers in segment of feeds and pet supplies. Customers in this segment are people, who breed animal and who buy feeds and other supplies for it. In the theoretical part I will do a literature search, which deals with consumer behavior, psychology of a customer and seg-mentation of customer market. In a practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
18745
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYŠTACKÁ, Lucie. Typologie zákazníků v segmentu krmiv a chovatelských potřeb. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam e-commerce na českém trhu krmiv pro psy a kočky
Thi Kim Anh Nguyenová -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová