Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů – Bc. Přemysl Horák
Bc. Přemysl Horák
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů
The Project Marketing Communication of Company Svět Plodů
Anotace:
Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě …víceAbstract:
The master thesis of marketing communication of company Svět Plodů is divided into the-oretical and practical parts. The theoretical part of the thesis is devoted to theoretical background of marketing, marketing tools, development of its new forms. The practical part analyzes the state of marketing until February 2014, evaluated using three analyzes: PEST, SWOT, Porter. Following projects are based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horák, Přemysl. Marketingová komunikace společnosti Svět Plodů. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
Vojtěch Pulec -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Marie Mládková -
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Jaroslav Pazdera -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková