Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu – Bc. Tina Kučková
Bc. Tina Kučková
Bakalářská práce
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
The concept of postmodern personality in terms of sociology and psychology in relation to contemporary marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na postmoderní osobnost ve vazbě k marketingu a reklamě, a to v souvislosti s pěti typy postmoderní osobnosti, které popsal polský sociolog Zygmunt Bauman. Cílem bakalářské práce je poukázat na to, jakou váhu má znalost právě těchto typů postmoderní osobnosti při tvorbě marketingu a reklamních kampaní. Zejména při cílení na konkrétní cílovou skupinu zákazníků. Teoretická …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the postmodern personality in relation to marketing and advertising, in connection with the five types of postmodern personality described by the Polish sociologist Zygmunt Bauman. The aim of the bachelor thesis is to point out the importance of knowledge of these types of postmodern personalities in the creation of marketing and advertising campaigns. Especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva