Lucia Šepeľová

Bakalářská práce

Sociální stratifikace a marketing

Sociální stratifikace a marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem životního stylu obyvatel České republiky a ABCDE klasifikacemi využívanými na českém trhu, jako možnými ukazateli pro segmentování společnosti v oblasti marketingu. První teoretická část definuje zásadní pojmy z oblasti sociologie a marketingu. Druhá praktická část analyzuje konkrétní data volno časových aktivit, předmětů vybavenosti domácnosti a ABCDE klasifikaci …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with lifestyle research of the population of the Czech Republic and ABCDE classifications used in the Czech market, as possible indicators for society segmentation in marketing. The first theoretical part defines the essential concepts of sociology and marketing. The second practical part analyzes specific data of leisure time activities, household facilities and ABCDE classification …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá výskumom životného štýlu obyvateľstva Českej republiky a ABCDE klasifikáciami využívanými na českom trhu, ako možnými ukazovateľmi pre segmentovanie spoločnosti v marketingu. Prvá teoretická časť definuje podstatné pojmy z oblasti sociológie a marketingu. Druhá praktická časť analyzuje konkrétne dáta voľno časových aktivít, predmetov vybavenosti domácnosti a ABCDE klasifikácii …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Alois Surynek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36204