Komunikace s pacientem se zavedenou tracheostomickou kanylou – Bc. Martina PETEROVÁ
Bc. Martina PETEROVÁ
Diplomová práce
Komunikace s pacientem se zavedenou tracheostomickou kanylou
Communication with patient who has trachestomy cannula
Anotace:
Teoretická část obsahuje kapitolu o tvorbě hlasu, kde píši o vzniku řeči a hlasu, z čeho se hlas skládá a co je to hrtanový tón. V další kapitole píši o komunikaci s pacientem a o jejich druzích. Dále o efektivní a kontraproduktivní komunikaci a o komunikačních bariérách. Ve třetí kapitole se zabývám pojmem tracheostomie, jaké jsou indikace a kontraindikace k zavedení. Které metody zavádění se provádějí …víceAbstract:
Theoretical part includes a chapter about creation of voice, where I wrote about the origin of speech and voice, what the voice and laryngeal tone are. In the next chapter I focused on communication with patients and the types of communication. Furthermore, I wrote about and effective and counterproductive communication and communication barriers. In the third chapter I described what tracheostomy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Zámečková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETEROVÁ, Martina. Komunikace s pacientem se zavedenou tracheostomickou kanylou. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studiíVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta zdravotnických studiíMagisterský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace s pacientem s depresi
Cuper Cuper