VÝZNAM VYBRANÝCH FAKTORŮ LOKALIZACE PRO MALÉ A STŘEDNÍ PODNIKY – Ing. Eliška Jirásková
Ing. Eliška Jirásková
Disertační práce
VÝZNAM VYBRANÝCH FAKTORŮ LOKALIZACE PRO MALÉ A STŘEDNÍ PODNIKY
The importace of certain location factors for small and medium-sized enterprises
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce je vysvětlit prostorové chování firem a rozpoznat vlivy, které hrají při rozhodování o lokalizaci podniků specifický význam. Disertační práce je logicky rozdělena do 6 částí. V první části disertační práce je proveden kritický rozbor existujících lokalizačních teorií od nejstarší von Thünenovi teorie zemědělské produkce až po novější lokalizační teorie založené na teorii …víceAbstract:
The main aim of this dissertation is to explain the spatial economic behavior and to identify factors that play the main role during the location decision process. The dissertation is logically divided into 6 parts. The first part of the thesis is a critical analysis of the existing location theories: from von Thünen theory, the oldest agricultural production to the newer location theory based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2013
Zveřejnit od: 23. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jirásková, Eliška. VÝZNAM VYBRANÝCH FAKTORŮ LOKALIZACE PRO MALÉ A STŘEDNÍ PODNIKY. Liberec, 2013. disertační práce (Ph.D.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků
Práce na příbuzné téma
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka -
Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Petr Maršík -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku
Andrej Rojko -
Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Tomáš Král -
Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Vojtěch Sedlák -
Podnikatelská strategie začínajícího rodinného podniku
Aneta Klestilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva