Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva – Bc. Michaela Halašková
Bc. Michaela Halašková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva
Marketing Communication Project for the Moravský Peněžní Ústav - spořitelní družstvo
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Moravského Peněžního Ústavu spořitelního družstva. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace pomocí analýzy komunikačního mixu, analýzy konkurence, …moreAbstract:
Master's thesis deals with marketing communication of Moravský Peněžní Ústav spoři-telní družstvo. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, theoretical knowledge in the field of marketing communication and services market-ing is summarized. The practical part is focused on analysing the current state of marketing communication by means of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HALAŠKOVÁ, Michaela. \textit{Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/be5sv5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Halašková, Michaela. Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic