Vliv cestovatelských blogů na trh cestovního ruchu – Anastasiia Abramova
Anastasiia Abramova
Bakalářská práce
Vliv cestovatelských blogů na trh cestovního ruchu
The influence of travel blogs on tourism market
Anotace:
Abramova, A. Vliv cestovatelských blogů na trh cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato práce je zaměřena na zkoumání vlivů cestovatelských blogů na účastníky a organizace cestovního ruchu. Cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda blogeři mají vliv na rozhodování účastníků cestovního ruchu při výběru destinace a jak organizace cestovního ruchu využívají …víceAbstract:
Abramova, A. The influence of travel blogs on the tourism market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The thesis focuses on the influence of travel blogs on tourists and providers of tourism services. The aim of the thesis is to find out whether travel blogs can affect the decision of tourists when they choose their holiday destination and in what way providers of tourism services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média v cestovním ruchu. Cestovatelské blogy.
Adam Košler -
E-turismus jako příležitost pro individuální podnikání. Cestovatelské blogy.
Pavlína Velichová -
Sociální média v cestovním ruchu. Cestovatelské blogy.
Adam Košler -
Využití cestovatelských blogů jako zdroje dat o trhu cestovního ruchu
Barbora Rychlá -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák
Název
Vložil
Vloženo
Práva