Úprava literárního textu pro žáky slabozraké na prvním stupni základních škol – Eliška KNEIFLOVÁ
Eliška KNEIFLOVÁ
Diplomová práce
Úprava literárního textu pro žáky slabozraké na prvním stupni základních škol
Alternation of literature text for pupils with visual impairment in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickou úpravou literárního texu prostřednictvím pracovních listů pro žáky se slabozrakostí a žáky se zbytky zraku na prvním stupni základních škol. Hlavním cílem je vytvoření souboru čtrnácti pracovních listů zaměřeného na jednotlivé předměty. Pracovní listy vycházejí z knihy "Sedmilhář Josífek". Dílčím cílem je ověření těchto listů v edukačním procesu a také vytvoření …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the alternation of literature text through worksheets for pupils with low vision and pupils with residual vision in the first grade of primary schools. The main aim is to create a set of fourteen worksheets focused on each subject. The worksheets are based on the book "Sedmilhář Josífek". Partial aim of the diploma thesis is to validate these worksheets in the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNEIFLOVÁ, Eliška. Úprava literárního textu pro žáky slabozraké na prvním stupni základních škol. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Vzdělávání žáků se zrakovým postižením na běžné základní škole
Tereza MIKELOVÁ -
Vliv slabozrakosti na rozvoj čtení u žáků základních škol
Kateřina Kulšteinová -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Kateřina MALINKOVÁ -
Možnosti inkluzivního přístupu u žáka se zbytky zraku na Základní škole Hradební v Broumově
Kateřina Wehrichová -
Žák se zbytky zraku v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Magdaléna Stružová -
Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy
Hansi JAHNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva