Komparace značkových restaurací českých pivovarů – Bc. Ondřej Hrabě
Bc. Ondřej Hrabě
Bakalářská práce
Komparace značkových restaurací českých pivovarů
Comparison of czech brand brewery restaurants
Anotace:
Tato bakalářská práce porovnává restaurační řetězce českých pivovarů, které se rozšiřují na základě franchisingu. Jedná se o restaurační řetězce Potrefená husa, Pilsner Urquell Original Restaurant a Bernard Pub. Z každého konceptu byla vybrána jedna restaurace jako reprezentativní příklad k účelům porovnání. Jsou to restaurace Potrefená husa v Hybernské ulici, PUOR V Kolkovně a Bernard Pub v Jeseniově …víceAbstract:
This thesis compares restaurant chains of Czech breweries, which are expanding on the base of franchising. The given restaurant chains are Potrefená husa, Pilsner Urquell Original Restaurant and Bernard Pub. In each concept, one restaurant was selected as a representative example for the purposes of comparison. These are the restaurants Potrefená husa in Hybernská street, PUOR V Kolkovně and Bernard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13042/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Zbyněk Vinš
- Oponent: Ing. Petr Studnička
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABĚ, Ondřej. \textit{Komparace značkových restaurací českých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/beln20/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání restauračních sítí společností Pilsner Urquell a Staropramen
Filip Trousil -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Český restaurační řetězec z hlediska jeho aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí
Miley Badalova -
Český restaurační řetězec z hlediska jeho aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí
Samira Aghabayova -
Analýza kvality služeb v restauračním řetězci
Kateřina Kyselá -
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
Karolína Kobrle -
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček