David Hejtmánek
Master's thesis
Marketingový význam body image
Marketing importance of body image
Abstract:
Body image má nesporně určitý význam v životě každého z nás. Hlavním cílem práce však bylo určení významu marketingového. Pro přiblížení tohoto významu bylo důležité zjištění pohledu české společnosti na krásu a body image, tendencí vyobrazení lidského těla v médiích a zachycení rozdílů mezi prezentací v reklamách a preferencemi lidí. Nejprve byl prozkoumán historický vývoj ideálu krásy následovaný …moreAbstract:
Body image is undoubtedly important in everyone's life. The main objective of this thesis is to find its importance for marketing. To achieve this goal, it was necessary to find out the society's opinions on the issue of beauty and body image, how do media picture human body and if there exists a difference between these two things. The first part of this theses consists of the historical development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41495
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Ondřej Pešek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Marketingový význam body image pro generaci Y
Jakub Barvínek -
Body image: Význam typu pleti v rozhodovaní spotrebiteľa
Lucia Maliniaková -
Marketingový význam body image u generace Y
Markéta Dušáková -
Marketingová komunikace a body image
Jiří Nečas -
Body image a jeho úloha v marketingu
Igor Lubura