Tisková politika Československé strany národně socialistické v letech 1945-1948 – Bc. Kamila Rotnáglová
Bc. Kamila Rotnáglová
Master's thesis
Tisková politika Československé strany národně socialistické v letech 1945-1948
The Media Politics of the National Socialist Party of Czechoslovakia between 1945-1948
Anotácia:
Diplomová práce „Tisková politika národně socialistické strany v letech 1945-1948“ se zabývá vymezením a povahou tiskové politiky Československé národně socialistické strany (ČSNS) v období Třetí republiky. Text zkoumá poměr této politické strany k jejímu periodickému tisku, míru a způsob provázanosti stranických a redakčních struktur a souvislosti mezi momentálními politickými potřebami strany a řízením …viacAbstract:
This thesis called „The Media Politics of the National Socialist Party of Czechoslovakia between 1945-1948“ is concerned with defining and specifying the media politics of the National Socialist Party of Czechoslovakia in the period of the so called Third republic formed after the World War Two. The work is inquiring into relations between the party and its press, the measure of interconnection and …viacKľúčové slová
Tisková politika tisk Československá strana národně socialistická Třetí republika mediální systém politický systém politický paralelismus politická komunikace propaganda propagace nastolování agendy teoretická práce. Media politics press The National Socialist Party of Czechoslovakia The Third Republic media system political system political parallelism political communication promotion agenda setting theoretical thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/syms9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Večeřa, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
The European alternatives to the liberal economies after the First World War: the authoritarian and conservative economic models of Spain and Portugal and the centrally planned economy of Czechoslovakia
Matteo Serra -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Vybraná témata politické komunikace z díla italského mediologa Paola Manciniho (politický paralelismus, profesionalizace, veřejná sféra)
Tereza Hromádková -
Vybraná témata politické komunikace z díla italského mediologa Paola Manciniho (politický paralelismus, profesionalizace, veřejná sféra)
Tereza Hromádková -
Typologie obecních periodik na základě míry závislosti na politické reprezentaci jejich vydavatele
Pavla Krobotová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ