Internetová marketingová komunikace firmy Postelia, s.r.o. – Monika Strašíková
Monika Strašíková
Bakalářská práce
Internetová marketingová komunikace firmy Postelia, s.r.o.
Internet Marketing Communication of Postelia, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza internetové marketingové komunikace firmy Postelia, s.r.o. a návrh nových možností na její vylepšení. Teoretická část se soustředí na marketingovou komunikaci a nové trendy v této oblasti. Praktická část nejprve představí zkoumanou firmu a její on-line marketingovou komunikaci. Zhodnocení komunikačních aktivit bude provedeno na základě zvolených kritérií. Explorační …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.