The Kurdish question: Kurdistan and its relevance within the politics of the Middle East – Filip Šmakal
Filip Šmakal
Bakalářská práce
The Kurdish question: Kurdistan and its relevance within the politics of the Middle East
Kurdská otázka: Kurdistán a jeho význam v politice Středního východu
Anotace:
Tato práce se pokouší zjistit, zda by vytvoření Kurdistánu bylo životaschopným řešením kurdské otázky a zastavilo utrpení Kurdů ze tří zemí, kterým byli vystaveni posledních sto let. Dělá to pomocí konstruktivistické teorie k identifikaci kurdské identity a jejích bojů.Abstract:
This thesis attempts to find out whether the formation of Kurdistan would be a viable solution to the Kurdish question and would stop the suffering of the Kurds of the three countries, which they have been subjected to for the past one hundred years. It does this using Constructivist theory to identify Kurdish identity and its struggles.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: Matthew David Huntley
- Oponent: Kateřina Kočí
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84532
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Security aspects of immigration: Norwegian case study and its wider implications
Ondřej Kugler -
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
David Karlík