Jitka PALIVCOVÁ
Bachelor's thesis
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Merchandising of a chosen retail store
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze merchandisingových aktivit v konkrétní maloobchodní jednotce. Cílem práce je zmapovat situaci ve vybraném subjektu a na základě zjištěných informací navrhnout a diskutovat opatření ke změnám. Za zkoumanou maloobchodní jednotku byl vybrán supermarket COOP TIP v Blatné. První část práce obsahuje literární rešerši z oblasti maloobchodu, merchandisingu a nákupního chování …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of merchandising activities in a particular retail store. The aim of the thesis is to map the situation in the chosen subject and to propose and discuss the measures for changes based on the obtained information. Supermarket called COOP TIP in Blatná was chosen as an examined retail store. The first part of the thesis contains literature research of retail …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALIVCOVÁ, Jitka. Merchandising vybrané maloobchodní jednotky. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Alice Havlíčková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Merchandising vybraných českých symfonických orchestrů
Jakub Kalus -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Nákupní chování
Lucie Minářová -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková