Bc. Veronika Bustová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem. Cílem bakalářské práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u dvou vybraných obchodních jednotek. Zvoleny byly jednotky v nákupním centru Igy v Českých Budějovicích a to Bonet – Tamaris a CCC. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody dotazování, pozorování a rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že obě zkoumané …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the shopping atmosphere and merchandisingem. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the two selected business units. Chosen were the units in the shopping centre of the Igy in České Budějovice and it Bonet - Tamaris and CCC. To evaluate the obtained data were used methods of questioning, observation and interview …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích