Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Bustová
Bc. Veronika Bustová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou a merchandisingem. Cílem bakalářské práce je charakteristika, analyzování a následné vyhodnocení aspektů u dvou vybraných obchodních jednotek. Zvoleny byly jednotky v nákupním centru Igy v Českých Budějovicích a to Bonet – Tamaris a CCC. K vyhodnocení získaných dat byly použity metody dotazování, pozorování a rozhovoru. Z výsledků vyplývá, že obě zkoumané …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the shopping atmosphere and merchandisingem. The aim of this thesis is the characterization, analysis and subsequent evaluation of the aspects of the two selected business units. Chosen were the units in the shopping centre of the Igy in České Budějovice and it Bonet - Tamaris and CCC. To evaluate the obtained data were used methods of questioning, observation and interview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zfgkr/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUSTOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bf92uv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová