Locus of control u dětí z přirozeného a institucionálního prostředí – Bc. Renata Hončová
Bc. Renata Hončová
Master's thesis
Locus of control u dětí z přirozeného a institucionálního prostředí
Locus of Control in Children from Natural and Institutional Environment
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o konceptu locus of control, který je dán do souvislosti s dětmi z přirozeného a institucionálního prostředí. Teoretická část práce se zabývá faktory tvořící-mi osobnost jedince. Je popsána struktura osobnosti a její jádro - self. Náplní práce je také charakteristika vývoje dítěte. Jsou uvedeny aspekty sociální psychologie a s nimi spjatá teorie sociální atribuce. Dále je …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the locus of control concept that has been put into the context with children from natural and institutional environment. The theoretical part is focused on the factors that create individual personality. It describes the structure and the core of personality - self. The characteristics of child development is also a part of the diploma thesis. The aspects of social psychology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hončová, Renata. Locus of control u dětí z přirozeného a institucionálního prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Teorie firmy v pojetí nové institucionální ekonomii s přihlédnutím ke stavu institucionálního prostředí v ČR
Robert Vitík -
Institucionální prostředí afrických zemí
Lubomír Tuček -
Profesní dráhy a motivace zaměstnanců v odlišném institucionálním prostředí
Azur Bijedić -
Uplatnění sociální pedagogiky a psychologie při řízení strážníků městských policií
Lubomír BROZA -
Využití poznatků psychologie při zvyšování efektivnosti samostatného učení
Pavel KOLAŘÍK -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó