Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu – Kateřina Macháčková
Kateřina Macháčková
Bachelor's thesis
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Approach to the development of perceptual-motor functions in pupils with specific learning disabilities in mainstream school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Hlavním cílem bylo zjistit úroveň zrakového a sluchového vnímání u žáků se specifickými poruchami učení. Práce obsahuje tři kapitoly, z toho jsou první dvě teoretické a třetí výzkumná. První kapitola se zabývá žáky se specifickými poruchami učení. Konkrétně …viacAbstract:
The bachelor‘s thesis deals with the development of perceptual-motor functions in pupils with specific learning disabilities in mainstream schools. The main objective was to determine the level of visual and auditory perception in pupils with specific learning disabilities. The thesis contains three chapters, of which the first two are theoretical and the third research. The first chapter deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oa3ko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedúci: PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Bakalárska práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Faculty of Public Policies in Opava. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfg01f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Markéta Šťastná -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Helena Gruszková -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
Irena Floriánová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Analýza přístupu k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Lucie Loosová