Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior. – Stephanie Armenta Camacho
Stephanie Armenta Camacho
Master's thesis
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARMENTA CAMACHO, Stephanie. \textit{Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfk8xe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Master programme:
Master of Business Administration Eng (MBA)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva