Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb – Bc. Marie Neubauerová
Bc. Marie Neubauerová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
The company's marketing strategy in the field of real estate services
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stav marketingových aktivit vybrané realitní kanceláře a navrhnout efektivní marketingovou strategii pro posílení konkurenčního postavení. Odhaluje problémové části a nabízí nové možnosti a řešení stávajících problémů. Zjišťuje, jestli činnost vybrané realitní kancelář dostatečně reaguje a akceptuje měnící se prostředí v současnosti. Teoreticko-metodologická část …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse and evaluate the state of marketing activities of the selected real estate agency-Neura s.r.o. and to propose an effective marketing strategy to strengthen its competitive position. It reveals the problem areas and offers new options and solutions to the existing problems. It determines whether the activities of the selected estate agency are sufficiently responsive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/vjqep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUBAUEROVÁ, Marie. \textit{Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfofyn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategic framework for Commercial Real Estate Investment in CEE region. The Case of Commercial Real Estate in Prague, Czech Republic.
Ksenia Burman -
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
Ingo M. Pusch -
Implementace marketingové strategie do Lipa Tree Properties, LL
Jonathan Tobias Williams -
Úspěšnost marketingové strategie nákupu rezidenčních investičních nemovitostí
Miroslav Chroust -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová