Bc. Marie Neubauerová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb

The company's marketing strategy in the field of real estate services
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stav marketingových aktivit vybrané realitní kanceláře a navrhnout efektivní marketingovou strategii pro posílení konkurenčního postavení. Odhaluje problémové části a nabízí nové možnosti a řešení stávajících problémů. Zjišťuje, jestli činnost vybrané realitní kancelář dostatečně reaguje a akceptuje měnící se prostředí v současnosti. Teoreticko-metodologická část …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse and evaluate the state of marketing activities of the selected real estate agency-Neura s.r.o. and to propose an effective marketing strategy to strengthen its competitive position. It reveals the problem areas and offers new options and solutions to the existing problems. It determines whether the activities of the selected estate agency are sufficiently responsive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/vjqep/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví