Učební text s využitím didaktické techniky. – Mgr. Helena Fronková
Mgr. Helena Fronková
Bakalářská práce
Učební text s využitím didaktické techniky.
Instructional text using didactics techniques
Anotace:
Anotace a klíčová slova Bakalářská práce zpracovává učební text s využitím didaktické techniky. První část je zaměřena na charakteristiku učebního oboru, učební plán, pedagogické a didaktické zásady. Hlavní část je zaměřena na učební text, vhodně doplněný názornými ukázkami a jejich prezentací pomocí didaktické techniky.Abstract:
Annotation and The Key Words The Bachelor Work process a Instructional text using didactics techniques. The first part is pointed on a characterisation of studying branch, teaching plan, pedagogical and didactic principles. The main part is pointed on a part of working text which is suitably completed with a graphical illustrations and their presentation.Klíčová slova
Klíčová slova pedagogické principy didaktické zásady učební plán tematický plán tematický celek profil absolventa příprava učitele na výuku didaktická technika vzdělávací cíl výchovný cíl estetický cíl ekonomický cíl ekologický cíl. The Key Words pedagogical principles didactic principles teaching plan topical complex profile of student preparation teachers for a lessons didactic techniques educational object pedagogical object aesthetic object economical object and ecological object.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/webgu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Pavel Konupčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
A Methodological Handbook of Pronunciation for Teachers of English and with a Focus on Young Learners
Barbora Váchová -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Příprava učitele na výuku odborného předmětu na střední škole
Anna Líbenková -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Současný stav předmětu technická výchova na základních školách na Vyškovsku
Radka Lefnerová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ