Vývoj SUV segmentu na německém trhu z pozice značky Škoda – Kateřina Košťálová
Kateřina Košťálová
Bachelor's thesis
Vývoj SUV segmentu na německém trhu z pozice značky Škoda
The development of the SUV segment in the German market from position of the ŠKODA brand
Abstract:
Cílem práce bylo hodnotícím způsobem posoudit možnosti vývoje SUV segmentu značky Škoda na německém trhu. Práce se nejprve orientuje na vytvoření analytického přehledu hodnotícího pozici značky Škoda na německém trhu v závislosti na ekonomických ukazatelích a na vymezení přímé konkurence. Dále se práce zabývá možným rozvojem segmentu SUV značky ŠKODA na německém trhu vzhledem k trendům na poli snižování …moreAbstract:
The aim of this work was to assess the possibilities for the development of the Škoda brand’s SUV segment in the German market. The thesis begins with an analytic survey assessing the position of the Škoda brand in the German market depending on economic parameters and determination of its direct competition. It then deals with the potential for the development of the Škoda brand’s SUV segment in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
- Reader: Martin Dolejší, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna
Tereza Marholdová -
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Jana Holubová -
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Kristýna Havlíková -
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Veronika Dorotíková -
Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Jakub ŠILHAVÍK -
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh.
Marek Šulc -
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Terezie Němečková -
Česká legislativa ochrany ovzduší v kontextu EU legislativy na příkladu spalovacího zdroje provozovaného v chemickém závodě pro výrobu energií
Kateřina Hojerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights