Návrh marketingové strategie zvoleného podniku – Terezie Němečková
Terezie Němečková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
The Proposal of Marketing Strategy of the Chosen Company
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy to the chosen company based on the previous description of its current situation. The thesis mainly focuses on the evaluation of the current and proposed alternative segmentation strategy, together with the recommendations and conclusions that emerge from the environmental analysis and the questionnaire survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němečková, Terezie. Návrh marketingové strategie zvoleného podniku. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie Narcisy.cz
Tomáš Jírů -
Návrh, realizace a marketingová strategie webové aplikace vybraného geoparku
Václav Klička -
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Pavlína Sehnalová -
Návrh inovace marketingové strategie KB, cílené na segment studentů.
Adam MACH -
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
Jana Labská -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha