Vývoj SUV segmentu na německém trhu z pozice značky Škoda – Kateřina Košťálová
Kateřina Košťálová
Bakalářská práce
Vývoj SUV segmentu na německém trhu z pozice značky Škoda
The development of the SUV segment in the German market from position of the ŠKODA brand
Anotace:
Cílem práce bylo hodnotícím způsobem posoudit možnosti vývoje SUV segmentu značky Škoda na německém trhu. Práce se nejprve orientuje na vytvoření analytického přehledu hodnotícího pozici značky Škoda na německém trhu v závislosti na ekonomických ukazatelích a na vymezení přímé konkurence. Dále se práce zabývá možným rozvojem segmentu SUV značky ŠKODA na německém trhu vzhledem k trendům na poli snižování …víceAbstract:
The aim of this work was to assess the possibilities for the development of the Škoda brand’s SUV segment in the German market. The thesis begins with an analytic survey assessing the position of the Škoda brand in the German market depending on economic parameters and determination of its direct competition. It then deals with the potential for the development of the Škoda brand’s SUV segment in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Martin Dolejší, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie přepravní společnosti Zásilkovna
Tereza Marholdová -
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Jana Holubová -
Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Kristýna Havlíková -
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Veronika Dorotíková -
Alternativní marketingové strategie v hudebním průmyslu
Jakub ŠILHAVÍK -
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh.
Marek Šulc -
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Terezie Němečková -
Česká legislativa ochrany ovzduší v kontextu EU legislativy na příkladu spalovacího zdroje provozovaného v chemickém závodě pro výrobu energií
Kateřina Hojerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva