Příprava výuky učitele ekologie s využitím AI – Ing. Pavla Libenská, DiS.
Ing. Pavla Libenská, DiS.
absolventská práce studenta CŽV
Příprava výuky učitele ekologie s využitím AI
Preparing Ecology Teacher Instruction Using AI
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá využitím umělé inteligence (AI) v přípravě výuky ekologie. Kvantitativní výzkum s využitím dotazníku ukázal, že učitelé ekologie vnímají potenciál AI pozitivně, ale mají i obavy. Autorka doporučuje rozvíjet workshopy pro učitele a podporovat implementaci AI ve vzdělávání.Abstract:
This thesis explores the use of artificial intelligence (AI) in ecology teaching preparation. A quantitative survey-based study revealed that ecology teachers perceive the potential of AI positively but also have concerns. The author recommends developing workshops for teachers and promoting the implementation of AI in education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIBENSKÁ, Pavla. \textit{Příprava výuky učitele ekologie s~využitím AI}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfyej7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Individual identification patterns in the Visayan spotted deer and implications on the study of their behavioural ecology
Natálie Šimáčková -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Postoje pedagogů k rané diagnostice poruch chování u dětí předškolního věku
Vlaďka Stávková -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Postoje učitelů k běžné a sportovně zaměřené třídě na druhém stupni ZŠ
Martina KOVÁŘOVÁ -
Postoje rodičů a pedagogů MŠ k zájmovému vzdělávání dětí předškolního věku
Michaela DEUTSCHOVÁ