Nároky na funkci hudební režie v digitálním vícestopém nahrávacím procesu – Sylva Stejskalová
Sylva Stejskalová
Disertační práce
Nároky na funkci hudební režie v digitálním vícestopém nahrávacím procesu
REQUIREMENTS OF RECORDING DIRECTION IN THE DIGITAL MULTICHANNEL RECORDING PROCESS
Anotace:
Hudební režie se stala v průběhu 20. století plnohodnotnou uměleckouprofesí. Vyvinula se souběžně s nahrávací technologií od prvních náznaků ufonografu až po nepostradatelnou součást digitálního vícestopého nahrávacíhoprocesu. Její příběh naplnil životy mnoha významných osobností, zejménaskladatelů, dirigentů či muzikologů. Jejich umělecký kredit odpovídá náročnosti, kterávyplývá z podstaty zvukového …víceAbstract:
Recording direction became during 20-century full-fledgede artistic profession.It has developed next to the recording technology from the first hints alongside thephonofraph up to indespensable part of the digital multichannel recording process. Itsstory has filled the lives of many significant personalities, especially composers,conductors, musicologists. Theirs artificial credit corresponds the difficulty …víceKlíčová slova
Hudební režieKlíčová slova
nahrávací procesKlíčová slova
zvuk nahrávkyKlíčová slova
interpretationKlíčová slova
recording processKlíčová slova
recorded sound
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Vladimír TICHÝ
- Oponent: Jiří ŠTILEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 12. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaDoktorský studijní program / obor:
Hudebního umění / Hudební teorie
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace pro separaci kytarového zvuku z hudební nahrávky
Natália Holková -
Dozvuk Sálu Martinů při tvorbě hudební nahrávky
Ludvík Hušek -
Rekonstrukce analogově pořízené hudební nahrávky v prostředí digitálně orientovaného domácího studia
Václav Svoboda -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Po stopách Režie Celostátního setkání mládeže 2022
Michaela Trhoňová -
Režie inscenace Horečka
Anna Magdalena Pavlicová -
Světlo jako významná složka činoherní režie
Michal Moravec -
Režie inscenace Julietta aneb Snář (podle G. Neveuxe a B. Martinů)
Anna Magdalena Pavlicová