Bc. Jindřich KEKA

Bachelor's thesis

Logo jako součást korporátní identity

-

Logo as an inseparable part of corporate identity.
Anotácia:
Cílem této práce je pomoci studentům zabývajícím se studiem grafického designu a marketingové komunikace se zaměřením na korporátní identitu a tvorbu loga. Práce obsahuje také krátkou historii o vývoji korporátní identity, obsah grafického manuálu a systémy fungování korporátní identity. V závěru se snaží o shrnutí informací o rebrandingu české televize a o jeho vyhodnocení.
Abstract:
The aim of this work is to help students dealing with the study of graphic design and marketing communications with a focus on corporate identity and logo creation. The work also contains a short history on the development of corporate identity, graphic manual content and operation of systems of corporate identity. The conclusion tries to summary information on rebranding the Czech Television and its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10513

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KEKA, Jindřich. Logo jako součást korporátní identity. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications

Práce na příbuzné téma