Logo jako součást korporátní identity – Bc. Jindřich KEKA
Bc. Jindřich KEKA
Bakalářská práce
Logo jako součást korporátní identity
-
Logo as an inseparable part of corporate identity.
Anotace:
Cílem této práce je pomoci studentům zabývajícím se studiem grafického designu a marketingové komunikace se zaměřením na korporátní identitu a tvorbu loga. Práce obsahuje také krátkou historii o vývoji korporátní identity, obsah grafického manuálu a systémy fungování korporátní identity. V závěru se snaží o shrnutí informací o rebrandingu české televize a o jeho vyhodnocení.Abstract:
The aim of this work is to help students dealing with the study of graphic design and marketing communications with a focus on corporate identity and logo creation. The work also contains a short history on the development of corporate identity, graphic manual content and operation of systems of corporate identity. The conclusion tries to summary information on rebranding the Czech Television and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEKA, Jindřich. Logo jako součást korporátní identity. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Hana NOVOTNÁ -
Zpracování korporátní identity vybraného hotelu
František Pavlíček