Edita Hortová
Bachelor's thesis
Produkce event marketingu
Production of event marketing
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o event marketingu, který je zařazen mezi důležitou složku komunikačního mixu.V práci jsou charakterizovány jednotlivé typy eventů a jejich organizace při produkci. Praktická část se zabývá produkční agenturou Wiggo, s.r.o., která organizovala speciální event pro společnost Visa. Cílem práce je vyhodnotit produkci akce a navrhnout nové zlepšení pro nastávající rok.Abstract:
Bachelor thesis deals with event marketing, which is classified as an important component of the communication mix. In this work are characterized by different types of organizations and events of the production. The practical part deals with the production Wiggo Agency, Ltd., which organized a special event for the company Visa. The aim of this work is to evaluate the production of action and propose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Alkohol a jeho role v uměleckém prostředí z pohledu produkce
Michaela VÁŇOVÁ -
Aktuální problematika řízení produkce, zpracování masa a jeho uvádění na trh regionálním výrobcem
Aneta Lhotská -
Produkce a marketingová komunikace hudební skupiny
Ondřej Pexa -
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Eva Juřenčáková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková