Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Michaela SKŘIVÁNKOVÁ
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Approach of the pedagogical assistant to the pupil from socio culturally disadvantaged environment
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění, respektive na žáky pocházející z kulturně odlišného prostředí. Orientuje se především na oblast vzdělávání a na specifika práce asistenta pedagoga s žákem s odlišným mateřským jazykem. V praktické části je poté popsán případ konkrétního působení žáka vietnamské národnosti v prostředí české školy …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on pupils with support needs in education because of social disadvantage, or pupils from different cultural background. It focuses primarily on education, especially on the specifics of the work of assistant teacher with a pupil with a different mother tongue. In the practical part is described the case of a specific action pupil Vietnamese nationality in the environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2016
Accessible from:: 21. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKŘIVÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/bgjyre/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKŘIVÁNKOVÁ, Michaela. Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-NJ
Theses on a related topic
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Šárka Svratecká -
Výuka rozšířené hudební výchovy ve třídě s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Alena KREJČOVÁ -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ -
Rozvoj slovní zásoby žáků mladšího školního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Zuzana SAIDLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights