Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Michaela SKŘIVÁNKOVÁ
Michaela SKŘIVÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Approach of the pedagogical assistant to the pupil from socio culturally disadvantaged environment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění, respektive na žáky pocházející z kulturně odlišného prostředí. Orientuje se především na oblast vzdělávání a na specifika práce asistenta pedagoga s žákem s odlišným mateřským jazykem. V praktické části je poté popsán případ konkrétního působení žáka vietnamské národnosti v prostředí české školy …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on pupils with support needs in education because of social disadvantage, or pupils from different cultural background. It focuses primarily on education, especially on the specifics of the work of assistant teacher with a pupil with a different mother tongue. In the practical part is described the case of a specific action pupil Vietnamese nationality in the environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2016
Zveřejnit od: 21. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKŘIVÁNKOVÁ, Michaela. Práce asistenta pedagoga s žákem ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Strategie rozvoje komunikačních kompetencí a sociální inkluze žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Martina Syrová -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Šárka Svratecká -
Výuka rozšířené hudební výchovy ve třídě s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Alena KREJČOVÁ -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva